سرویس تلفن گویای شبکه سلامت با هدف ارتباط مستمر مخاطبان و سرعت در پاسخگویی به بینندگان راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، روابط عمومی شبکه سلامت اعلام کرد، به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مخاطبان و همچنین استفاده از دیدگاه‌های آنها در مورد برنامه‌های شبکه سلامت در سطح کشور، سرویس پاسخگویی اتوماتیک به شماره 27861900 با امکان ضبط نامحدود پیام‌های صوتی به همت اداره کل ارتباطات زمینی معاونت توسعه و فناوری رسانه، راه‌اندازی شد.

این سامانه مشتمل بر هشت بخش است که بینندگان پس از تماس با شماره تلفن گویا براساس نیاز خود بخش مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

همچنین تمامی پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان از طریق این سامانه جمع آوری و برای بررسی دقیق تر در اختیار مسئولان و پزشکان شبکه قرار خواهد گرفت.

این سامانه به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرها و پیشنهاد های بینندگان گرامی شبکه است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: شبکه های دیجیتال , شبکه سلامت


تاريخ : دوشنبه ۱۳٩٢/۱٠/۳٠ | ٧:۱٢ ‎ب.ظ | نويسنده : حسین سبزمیدانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.