/ / / افتتاح فرستنده سوم مشهد و شهرستان های چناران، تربت جام، فریمان، سرخس، تایباد و نیشابور /// آخرین اطلاعات در خصوص مناطق تحت پوشش فرستنده سوم همدان:شهر همدان، رزن، کبودر آهنگ، بهار، فامنین و شهرهای قهاوند، جورقان، صالح آباد، قروه درجزین ، دمق و بخشی از روستا های تابعه لیست تمام فیلم های سینمایی نوروز 96 +سه شنبه آخر سال در صفحه اصلی و صفحه ویژه نوروز قرار گرفت

مدیران جدید سازمان صدا و سیما در حالی از کمبود بودجه برای اداره این سازمان انتقاد می کنند که در ماههای گذشته مرتب در حال تغییر لوگوی شبکه های خود هستند؛ لوگوهایی که با هزینه های زیادی طراحی شده و برخی از آنها کپی از آب درآمده است.

پیش از این و در رونمایی از لوگوی جدید شبکه ۳ چالشهایی بر سر گرته برداری این لوگو از لوگوی شرکت سوئدی اریکسون رخ داده بود و حالا در رونمایی از لوگوی شبکه مستند هم شباهتهایی به لوگوی یک شرکت گلف کانادایی دیده می شود.

به گزارش سینماژورنال لوگوی جدید شبکه مستند به شدت شبیه است به لوگوی شرکت گلف «پاسیفیک لینکز».

پاسیفیک لینکز شرکتی کانادایی است که در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شده است و هدف اصلی اش ایجاد دسترسی متقابل باشگاههای مختلف برای انجام ورزش گلف است.

حالا در اقدامی تأمل برانگیز لوگوی شبکه مستند شباهت فراوانی دارد به لوگوی این شرکت کانادایی که مالک آن دو شا است؛ یک شهروند کانادا که اصالتا چینی است!

همچنین اضافه می کنم که لوگو شبکه ورزش هم کپی برداری شده است!!!

لوگو شبکه ورزش نیز از یک شبکه محلی اسپانیایی کپی برداری شده است.

به لوگو این شبکه اسپانیایی دقت نمایید!


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: شبکه های دیجیتال , شبکه مستند


تاريخ : جمعه ۱۳٩٤/۱٢/٢۱ | ٤:٠٥ ‎ق.ظ | نويسنده : حسین سبزمیدانی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.